Jom ikut Mama

Sunday, January 2, 2011

bmydania 1st Giveaway.!!

jom pakat join GA neh...
huhu..KLIK SINI utk join.
tarikh tutup adalah 9 Januari 2011..hurry!!


naper family penting pada saya?
sbb mereka ne chinta dan permata hati saya. mereka adalah tunjang pada kehidupan saya selama neh..

ma dan abah - tanpa derang saya xde kat dunia ne kan..derang dah penat mendidik dan membesarkan saya selama neh...time kaseh utk semenye..

hubby - die adalah tulang belakang saya, pemberi sokongan ketika saya susah & senang..time kaseh kerana menghargai dan menyayangi saya...thanx jugak bg zuriat yg comel pada saya...luv u so much...

anak - penguat kasih sayang, cinta antara saya & suami..sayang sgt pada permata hati neh..segala gelak tawa dan tangis menjadi pengubat saya di kala hati gundah gulana...

i love them so much...they are my precious...tanpa mereka seme, hidup saya xsempurna...

saya nk tag -
*ummiaqeef
*mrs.K
*mama hajar
*ieda al habsyi
*wan sujaihah

No comments:

Post a Comment

Popular Posts